2011. október 23., vasárnap

Gyönyörű & Sexy Belucci ruha eladó! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

A képen látható hófehér Belucci ruha most a tiéd lehet!
Amikor az üzletben megláttam és felpróbáltam beleszerettem, de azóta is csak a szekrényemben állt mivel nem volt olyan alkalom ahová felvehettem volna. : )
Amit tudni kell róla:
- egyszer sem volt használva
- sztreccs anyaga van így a fent megadott paraméterek csak az alaphelyzetet mutatják
- a fogasra felakasztó kér kis fül le van vágva (azt mindig levágom, hogy ne lógjanak ki így mikor megvettem sem tettem másképp)
A maximum amire nyúlik:
mellrész 100 cm-re
derék 100 cm-re
csípő 96 cm-re
Nézd meg a többi termékem is és ha van ami megtetszik ne habozz!  : )
Hetente bővülnek kínálataim!
Ha bevárnál egy másik terméket,  kérlek jelezd, hisz így akár spórolhatszis a postaköltségen!
//további kérdéseddel, fordulj hozzám bizalommal//



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-13 15:18
. Gyönyörű & Sexy Belucci ruha eladó! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft